نقشه برداری و نفشه کشی ساختمان یکی از خدمات گروه طراحی و دکوراسیون داخلی دکوموند می باشد.

مهندسین نقشه کش و معمار ساختمان، ابتدا باید از زمین و محلی که در آن بناست تا ساختمان سازی انجام شود، با استفاده از تحهیزات لازم نقشه برداری از زمین را انجام دهد و سپس از روی نقشه تهیه شده، اقدام به نقشی کشی و طراحی کند.

در واقع نقشه کشی ساختمان مبنا و اساس هر پروژه ساختمانی بوده، چرا که کارفرما پس از اتمام نقشه کشی ساختمان اقدام به اخذ جواز، برآورد هزینه اجرا، مدت زمان انجام پروژه و عقد قرارداد با پیمانکاران ساختمان می نماید.

 امروزه نقشه‌کشی ساختمان فقط به طراحی پلان ختم نمی‌شود، چرا که تزیینات ساختمان (شامل معماری داخلی و خارجی ساختمان) از اهمیت زیادی نزد سازندگان و مالکان ساختمان برخوردار است. از این رو کارفرما پس از تایید نقشه معماری تقاضای طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی نمای ساختمان و محوطه سازی را دارد، طرح ها عموما بصورت سه بعدی ارایه می شوند تا کارفرما درک بهتر از جزییات پروژه داشته باشد.

گروه طراحی و دکوراسیون داخلی دکوموند با بهره گیری از تیم مجرب و متخصص خود ، کلیه نقشه های ساختمانی در دو فاز یک و فاز دو را طراحی و ارائه می نماید .

 یک ترسیم سه بعدی از ساختمان بهترین راهی است که می‌توان پروژه را به تصویر کشید. ساختمان تمام شده به نظر می‌رسد و طراح و تیم مهندسی می‌تواند مفهوم را براحتی منتقل کند. تمام قسمت‌ها با جزئیات در دسترس هستند و خطاها و تداخلات قبل از وقوع برطرف خواهند شد و احتمال طراحی مجدد و دوباره کاری به صفر می‌رسد. مهندسین سازه و تاسیسات درک بهتری از طرح معماری دارند و طرحی منطبق بر واقعیت ارائه خواهند داد. مجری نیز براحتی آنرا درک می‌کند و کار بدون اشکال اجرا خواهد شد.

مشاوره رایگان