اگر میخواهید مجتمع تجاری یا اداری خود را زیباتر کنید بی شک طراحی بام سبز کمک شایانی به شما خواهد کرد . استفاده از روف گاردن باعث پاکسازی هوای اطراف، کاهش آلاینده ها، کاهش جذب حرارت ساختمان، کنترل دما، کاهش مصرف انرژی و بهره برداری از آب باران می شود و علاوه بر اینکه  معماری ساختمان را ارتقا می دهد، چهره ساختمان را نیز زیباتر می کند.

روف گاردن یا بام سبز در ایجاد آرامش و روحیه مثبت نقش به سزایی را دارد و برای یک زمان محدود هم که شده ما را از تمام شلوغی ها، آلودگی ها و استرس های زندگی دور نگه می دارد. بزرگی و وسعت روف گاردن چندان اهمیتی ندارد بلکه این وجود فضای سبز و مطلوب در ساختمان است که بسیار مورد توجه قرار دارد.


افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی را صرف کنند و از طرفی نیاز به مکانی دنج و آرام را احساس می کنند تا بتوانند از باغ بام کوچکی در نزدیکی محل زندگی خود استفاده کنند، می توانند یک روف گاردن کوچک با حداقل ابعاد و مساحت، در بخشی از بام خود ایجاد کنند. تا با صرف هزینه‌ای محدود و بودجه‌ای مناسب، بتوانند برروی پشت بام خود، محلی برای گذراندن اوقات فراقت داشته باشند. در چنین فضایی از حداقل المان های لازم در طراحی فضا استفاده می شود.

در طراحی روف گاردن از المان های زیادی در کنار پوشش گیاهان استفاده می شود، از آن جمله می توان به انواع آبنما، آلاچیق و یا پرگولا، فلاورباکس، مبلمان و نیمکت، باربیکیو و … اشاره کرد.

تیم طراحی و اجرای بام سبز در گروه طراحی و دکوراسیون داخلی دکوموند ، فضای زیبا و جدیدی از زندگی شهری را به شما ارائه خواهد داد .

مشاوره رایگان