کیفیت و چگونگی فضاهای داخلی تاثیر شگرفی بر عملکرد فیزیکی و روانی انسان خواهد گذاشت. آنچه به یک بنا روح و نشاط می‌بخشد معماری داخلی است. دکوراسیون داخلی به بررسی عناصر مختلفی از قبیل فرم، نور، رنگ، بافت، کف، دیوار، سقف کاذب و سایر عناصر کاربردی از قبیل لوازم دکوری، چیدمان، مبلمان می‌پردازد.

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از المان‌هایی استفاده می‌شود که حس گرما و صمیمیت را ایجاد کند. تا فرد زمانی که وارد منزل می‌شود احساس خوشایند و آشنایی داشته باشد. در طراحی دکوراسیون برای محیط تجاری نیز المان‌های بسیار زیادی مطرح می شود تا مشتری در محیط تجاری احساس دوستی و صمیمیت را از محیط دریافت کند. گروه طراحی و دکوراسیون داخلی دکوموند ، با سالها تجربه و پروژه‌های متعددی که انجام داده است، آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


مشاهده همه پروژ ها

 هماهنگی و کاربرد بجای هر یک از این عناصر در کنار هم در کاربری‌های مختلف باعث ایجاد فضایی دلنشین و با آرامش خواهد شد. بعنوان نمونه جهت طراحی دکوراسیون داخلی منزل مسکونی، در ابتدا بخش‌هایی از قبیل دکوراسیون اتاق خواب والدین، دکوراسیون اتاق بزرگسال و کودک و نوزاد و حتی دکوراسیون اتاق پسرانه و دخترانه، دکوراسیون پذیرایی و نشیمن و دکوراسیون آشپزخانه می‌بایست بررسی و تحلیل شود و بدانیم که برای چه قشری از جامعه با چه آداب و رسومی در چه بازه سنی و با چه بودجه‌ای قرار است امر طراحی داخلی انجام پذیرد.


ارتباط با ما


انواع سبک های دکوراسیون داخلی



سبک مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای یکی از خیال انگیزترین و رویایی ترین معماری ها در دنیا محسوب می شود. این معماری زیبا با بکارگیری المان های طبیعی ، به نوعی می تواند جلوه گر سواحل زیبای مدیترانه باشد. در این نوع معماری رنگ ها تلفیقی از جیغ و خاکی (کرم) هستند. شاخصه دیگر معماری مدیترانه ای نیز نوردهی طبیعی در این سبک به واسطه استفاده از پنجره ها و نورگیرهای بزرگ است.


سبک مدرن

از مهم ترین سبک های دکوراسیون داخلی ، سبک مدرن می باشد  .سبک مدرن به نوعی متاثر از تکنولوژی و زندگی پیشرفته انسان می باشد. در این نوع معماری استفاده از فرم های نوین اهمیت ویژه ای دارد و به نوعی قالب ها و المان های تاریخی تقریبا نادیده گرفته می شود. در معماری مدرن سازه های فلزی و شیشه ای مرتفع را به وفور خواهید دید.


مشاهده تصاویر پروژه ها

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک را می توان برگرفته از معماری های باستانی دانست. معماری کلاسیک الهام دهنده بسیاری دیگر از سبک های معماری غربی بوده است. این سبک از معماری به فرم ها و چیدمان های متقارن و مرتب و استفاده از المان های حقیقی و واقع گرایانه در طراحی های داخلی معروف است. به طور کلی معماری در هر منطقه و اقلیم ، در هر دین و آیین و در هر دوره و تاریخ ، سبک خاص خود را داشته است.


دریافت مشاوره رایگان
مشاوره رایگان