۱۲ ایده جدید و منحصر به فرد درباره ی دکوراسیون در سال ۲۰۲۱

چند نکته درباره ی دکوراسیون اتاق کار در خانه
آوریل 23, 2021
طراحی اتاق کودک متناسب با جنبه های روان شناختی و شخصیتی
ژوئن 23, 2021

۱۲ ایده جدید و منحصر به فرد درباره ی دکوراسیون در سال ۲۰۲۱

در اینجا ، ما قصد داریم چندین ایده تازه و یک سری مفاهیم دکوراسیون داخلی از طراحان مشهور برای اتاق نشیمن 2021 را با شما به اشتراک بگذاریم.

اولاً ، اتاق نشیمن برای اجتماع و جلسات با خانواده و دوستان است. ما بیشتر وقت خود را در این اتاق می گذرانیم. بنابراین ، هنگام تصمیم گیری برای تغییر دکوراسیون فضای داخلی اتاق نشیمن ، قوانین خاصی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید.

دکوراسیون کلاسیک یک طرح باز ارائه می دهد. بسیاری از طراحان پیشنهاد می کنند اتاق نشیمن با آشپزخانه ترکیب شود. این به ویژه برای خانه هایی که اتاق نشیمن کوچکی دارند در سال 2021 بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در تصویر زیر فضای داخلی اتاق نشیمن با در نظر گرفتن ترندهای دکوراسیون داخلی 2021 به همان سبک تزئین شده است.ترکیب رنگی مناسب ، حالت مناسب و احساس یکپارچگی و کامل بودن را تنظیم می کند.

در این خانه ها روشنایی سقف وظیفه تقسیم قسمت آشپزخانه را بر عهده دارد. حتی میز ناهار خوری گاهی میتواند به عنوان عنصر تقسیم کننده قرار بگیرد. و در پشت آن مبل که به نرمی فضا را تقسیم می کند. در این تصویر مبلمان قهوه ای با پرده ست شده است.

بالش ها و گلدان خاکستری به عنوان یک عنصر تزئینی عمل می کنند.

درخشش عناصر فلزی چشم نوازترین ترند دکوراسیون اتاق نشیمن 2021 است. این جزئیات با برنز ، طلا ، کروم و فلز ارائه می شود و بدون شک به تجملات اشاره دارد. علاوه بر این ، ترکیب باشکوه براق و مخمل عاشقان زرق و برق را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

منطقه بندی اتاق نشیمن 2021

 

در جستجوی راه حل های جدید برای دکوراسیون داخلی، طراحان قصد داشتند زندگی مدرن یک فرد را که در دنیایی که دائماً در حال تغییر است زندگی میکند ، راحت تر کنند.

بنابراین ، طراحی اتاق نشیمن باید کاربردی و دنج باشد و همه در آن احساس راحتی و لذت کنند.

اتاق نشیمن باید در محلی نزدیک به ورودی قرار داشته باشد تا هنگام ورود به آپارتمان یا خانه نیازی به طی کردن مسیر طولانی و یا جستجوی آن نداشته باشید. برای اجرای یک فیلتر ورودی، پارتیشن های کشویی شفاف یا صفحه نمایش های تزئینی مناسب هستند.

یک نکته جالب دیگر ، که یکی از اصلی ترین روندهای دکوراسیون اتاق نشیمن 2021 است ، پارچه های مبلمان است.

 

روند اتاق نشیمن 2021: عناصر اصلی طراحی

 

از آنجا که هر اتاق نشیمن مستلزم پذیرش مهمان است ، قوانین طراحی دکوراسیون داخلی وجود تلویزیون ، مرکز موسیقی و احتمالاً یک بار را در نظر گرفته است. مبل در فضای داخلی اصلی ترین عنصر است.

مدل و رنگ مبل باید با سبک داخلی مطابقت داشته باشد. از نظر خصوصیات عملکردی ، مبلمان باید راحت باشد ، بنابراین وقتی پشتی مبل به شما اجازه خوابیدن می دهد و صندلی ها دارای بازو هستند، عالی است.

 

تنوع رنگ در دکوراسیون اتاق نشیمن 2021

 

به گفته طراحان ، هنگام چیدمان اتاق نشیمن در ایده های طراحی اتاق نشیمن 2021 ، تاکید بر سایه های روشن و کرم ، نزدیک به سفید است. در چنین فضای داخلی ، فرد می تواند احساس راحتی و آرامش مورد نیازش را احساس کند.

رنگ های سیاه و سفید نیز از روند اتاق نشیمن 2021 است. سایه های شکلاتی در این اتاق کمتر چشمگیر هستند. این پالت مخصوصاً برای فضای داخلی با تکنولوژی بالا و سبک مینیمال مناسب است.

همراه با آثار کلاسیک ، سبک ها یک حرکت طراحی مد روز را ارائه دادند ، سایه های تیره و عمیق با لهجه روشن برای تزئین اتاق نشیمن را پیشنهاد می دهند. ترکیبات جالب توجه شامل زیتونی و سبز تیره ، آبی عمیق با آبی کمرنگ ، خاکستری تیره و زرشکی خاموش است.

دیوارهای تزئینی با آجر سفید یکی از ترندهای دکوراسیون داخلی 2021است.

 

روند اتاق نشیمن 2021: هماهنگی یک رنگ

 

در ادامه مبحث رنگ در دکوراسیون اتاق نشیمن ، تک رنگ بودن همه چیز ممکن است برای برخی کسل کننده به نظر برسد.

اما گزینه های مختلفی برای اجرای این روند وجود دارد. به عنوان مثال ، اتاق اصلی را منحصراً با رنگ های خاکستری تزئین کنید.

گزینه دیگر خرید مبل متناسب با کف و یا یک گلدان بزرگ و ست با دیوارها است.

در این حالت ، بافت مواد غالب می شود ، نه رنگ آنها. در میان پارچه های فعلی ، باید به مخمل و پارچه کتانی توجه کنید.

 

ترکیبی از لوازم تزئینی

 

سبک های جداگانه به ندرت در فضای داخلی استفاده می شود و جای خود را به ترکیبی از سبکهای مختلف می دهد. به عنوان مثال ، اسکاندیناویایی با Loft یا Minimalism با باهاوس. تزئین یک اتاق از این طریق کار ساده ای نیست ، اما نتیجه نهایی ارزش آن را دارد.

 

کالاهای قدیمی و مبلمان مدرن

 

مهم این است که در استفاده از هرچیزی به کیفیت آن توجه شود نه کمیت. اگر از هر سبک موارد زیادی را درگیر کنید ، این باعث می شود تا تصور کلی از بین برود. به عنوان مثال ، کافی است یک لوستر قدیمی ، میز قهوه یا میز آرایش را در اتاق نشیمن بگذارید.

 

ترکیب غیر استاندارد موارد

 

به منظور ایجاد دکوراسیون زیبای اتاق نشیمن، می توانید از چوب و پارچه های زیبا در رنگهای پاستلی استفاده کنید. پرده های ماسلین ، کوسن مبل ابریشمی ، فرش های دست بافت انتخاب خوبی هستند.

به عنوان یک گرایش جدید در طراحی دکوراسیون داخلی 2021 ، شما می توانید بافت های خام را در دکوراسیون وارد کنید. کف و سقف را می توان به گونه ای رها کرد که گویی تحت تأثیر هیچ تغییری قرار نگرفته اند.

این تکنیک متناسب با سبک مدرن است.

شاید بعضی ها آن را بسیار افراطی بدانند. در این حالت می توانید گزینه نرم و خنثی را انتخاب کنید.

 

2021: سبک های برتر گرایش های داخلی

 

یک سبک منحصر به فرد استفاده از روند اصلی محبوب ترین سبک ها را فرض می کند. یک طراح با تجربه مطمئناً قابلیت فضایی را در نظر خواهد گرفت. حداکثر نفوذ هوا و نور و سازگاری با محیط زیست از آیتم های واقعاً ضروری است.

در اینجا برخی از مهمترین سبک ها در میان مسیرهای فعلی روند دکوراسیون داخلی 2021 وجود دارد:

 

سبک طبیعت گرا

 

این سبک از بالاترین کیفیت مواد طبیعی و رنگ های طبیعی استفاده می کند. گلدان ها و باغبانی یکی از اجزای ضروری طراحی دکوراسیون داخلی به این سبک است. الزامات مشابه در مورد مبلمان نیز اعمال می شود.

در این سبک اولویت با مواد چوب خیزران ، چوب و سنگ است.

در مورد نورپردازی ، می توانید سبک اکولوژیکی را با لوسترهای عظیمی که توجه را به سمت خود جلب می کنند ، ترکیب کنید.

یک چراغ روشن با یک سیستم روشنایی چند سطح کافی است. این مناسب برای کسانی است که سبک زندگی سالمی را دنبال می کنند.

 

فن آوری

 

این برای کسانی ایجاد شده است که همگام با فناوری های نوآورانه هستند. فناوری عملکرد کاملاً متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی معاصر دارد. سبکی که در اعماق مدرنیسم متاخر شکل گرفت ، پارتیشن های شیشه ای و مبلمان قابل تغییر است.

 

loft

 

این به عنوان گزینه طراحی فضای اداری برای بسیاری آشنا است. از ویژگی های اصلی فضای داخلی می توان به یک نقشه باز ، منطقه بندی فضا با استفاده از پارتیشن های تزئینی یا کنتراست رنگ اشاره کرد.

Loft ترکیبی از فناوری نوآورانه و عتیقه جات است. علاوه بر این ، نقاشی های انتزاعی ، پوسترهای بزرگ نیز در این سبک ذاتی هستند.

 

مینیمالیسم

 

به دلیل ادغام آسان در سبک های مختلف ، امروزه به بیشترین تقاضا تبدیل شده است. یک ویژگی این سبک ، پنجره های بزرگ و نور مناسب است.

در تزئینات و دکورها اشاره ای به تظاهر وجود ندارد – همه چیز ساده و مختصر است.

در دکوراسیون دیوارها در این سبک نیز همین قوانین اعمال می شود.

بنابراین ، روی کاغذ دیواری هیچ گونه گل و نقش و نگار وجود ندارد ، فقط رنگ های خالص است.

در بین مواد تکمیل کننده ، پلاستیک ، شیشه ، کروم یا سرامیک مطمئناً باید وجود داشته باشد.

 

سبک اسکاندیناوی

 

این سبک هم برای خانه های بزرگ و هم برای آپارتمان های کوچک بسیار مناسب است. این یک مقدار باورنکردنی از تفسیرها برای سازماندهی فضا ارائه می دهد. اتاق نشیمن که به این سبک تزئین شده بسیار دنج است.

سبک اسکاندیناوی که در تعدادی از کشورها محبوب است ، با مواد طبیعی مشخص می شود. پنجره های بزرگ را می توان با پارچه شفاف یا پرده تزئین کرد.

ویژگی این سبک در وسایل روشنایی پیچیده و تزئین شده ، مبلمان هندسی ساده و گیاهان زنده ، گلدان ها است.

در پایان ، به دنبال روند مد ، مهم است که علایق خود را از دست ندهید.

هنگام تزئین یک اتاق نشیمن 2021 ، نکته اصلی این است که اولویت های شخصی را در نظر بگیرید. شما باید همه چیز را ترتیب دهید تا صاحبان تا آنجا که ممکن است احساس راحتی و دنج کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان