بازار مسکن یکی از پررونق‌ترین بازارهای امروز ایران است. بسیاری از سرمایه‌داران کشور نیز پول خود را در جهت تملک و ساخت مسکن استفاده می‌کنند. ساختمان سازی اگر چه پتانسیل بسیار بالایی جهت بازگشت سود مناسب به شما دارد، اما لازم است قبل از شروع به فرآیند پیچیده و حساس آن دقت کنید. از لحظه‌ای که تصمیم به ساخت گرفته می‌شود تا گذراندن تمام مراحل ساختمان سازی و رسیدن به یک یا چند واحد مسکونی قابل استفاده ممکن است بیشتر از یک سال زمان صرف شود. در این مدت تعداد زیادی کارگر و پیمانکار روی پروژه کار کرده و مقادیر زیادی مصالح مصرف می‌شود. در واقع خانه‌ها در زمان ساخت به زیبایی روی کاتالوگ نبوده و از مراحل سختی گذر می‌کنند. سرمایه‌گذار کار ساخت و ساز را به صاحبان فن می‌سپارد اما بهتر است از کلیات این مراحل آگاه بوده و نظارت فعالی بر آن داشته باشد.



عملیات ساختمان سازی شامل مراحلی است که مسئولیت این مراحل به صورت کلی بر عهده مجموعه ای از مهندسان طراح ، ناظر و مجری ساختمان است. بدیهی است عدم توجه به مسائل تئوری معماری، محاسباتی و تأسیساتی در اجرا و ساخت اشکالات را در پی خواهد داشت که به زودی به تعمیر ساختمان منتهی خواهد شد، که باید در اسرع وقت ساختمان را به وسیله تعمیر محافظت کنیم و ضمن اجرای اصولی تعمیر، عمر مفید ساختمان را تداوم بخشیم. چرا که در بعضی مواقع، اشتباه در تعمیر ساختمان خسارت مالی و جانی جبران ناپذیری در بر خواهد داشت. گروه طراحی و دکوراسیون داخلی دکوموند با سابقه بیش از یک دهه در زمینه ساخت ساختمان و هم چنین مشارکت در ساخت ساختمان آماده همکاری با شما عزیزان میباشد.


ارتباط با ما

 

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت یکی از راههایی است که مالکان محترم جهت نوسازی ساختمان های خود اعم از مسکونی، تجاری و اداری و … میباشد. مشارکت در ساخت برای افرادی بیشتر کاربرد دارد که دارای منزل قدیمی و کلنگی هستند و تمایل دارند منزل قدیمی خود را از نو بسازند و بازسازی کنند و علاوه بر ساخت آپارتمان های جدید و مناسب، سود بیشتری نیز به دست آورند. اگر این افراد هزینه کافی برای ساخت و ساز را نداشته باشند، بهتر است از مشارکت در ساخت و ساز استفاده کنند. مشارکت در اجرای ساخت راهکار بسیار مناسبی برای افرادی است که خانه قدیمی دارند، اما هزینه کافی برای نوسازی آن را ندارند.


در این روش بر اساس موقعیت ملک و ارزش ریالی و ضوابط شهرسازی مالکین و سازندگان توافق نامه ای با هم به امضاء میرسانند. که طی آن سازنده موظف میگردد طی مدت مقرر اقدام به اخذ جواز، تخلیه ملک، تخریب، نوسازی، تهیه سند و تحویل به مالکان شود، با این شرط که درصدی از ملک را سازنده جهت دستمزد از مالک تحویل میگیرد. با توجه به اینکه هم اکنون مشارکت در ساخت به صورت کاملا سنتی توسط مشاورین املاک انجام میپذرد، گروه طراحی و دکوراسیون داخلی دکوموند با تکیه بر توانمندی های خود و اصول تجارت شروع به بهینه کردن شرایط و ایجاد قوانین جدید جهت بهبود در کیفیت و سودآوری مطلوب برای مالکان محترم نموده است.

مشاوره رایگان